Vložil Misme, 19. Duben 2019 - 21:13

Ale ta vaše konstrukce, ik, je chybná. Termíny jsou přece dány předpisy, zde konkrétně zák. č. 67/2013 Sb. v § 7 odst. 1 a 3 a § 8 odst. 1 a 2. To znamená, že pokud „poskytovatel služeb“ (viz terminologie tohoto zákona) koná řádně, situace, kterou popisujete, nemůže nastat.

Když tedy rozeberu vámi uvedený případ, vyúčtování je doručeno ve lhůtě nejpozději do 4 měsíců od skončení zúčtovacího období, následně reklamace je podána neprodleně, nejpozději však do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování, popřípadě doložení podkladů podle odstavce 1 (viz § 8), souběžně běží lhůta pro doložení podkladů nejpozději do 5 měsíců po skončení zúčtovacího období, reklamace je vyřízena nejpozději do 30 dnů od doručení námitky a finanční vyrovnání provedou poskytovatel a příjemce služeb v dohodnuté lhůtě, nejpozději však ve lhůtě 4 měsíců ode dne doručení vyúčtování příjemci služeb.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.