Vložil JaVa, 17. Prosinec 2018 - 13:54

Děkuji za doplnění informací.V praxi tzn.,že vaše SVJ vzniklo před účinností NOZ a před přijetím nových stanov v r.2014 jste se řídili n.v 371/2004 Sb.,a zněním v Prohlášení vlastníka k budově.Pokud jste vaše nové stanovy, neschvalovali 100% hlasů všech vlastníků jednotek v domě a nezměnili jste znění v „PV“, v pasáži o způsobu hrazení nákladů na správu domu a pozemku,pak se tímto „PV“, musíte stále řídit a žádné usnesení shromáždění vlastníků, nemůže bez změny „PV“,o jiném způsobu plateb rozhodnout.Psal jsem Vám o tom zde, již 15. Prosince 2018 – 12:55.Doporučuji znovu pročíst!Jelikož toto „PV“nemáte k dispozici,tak Vám nelze fundovaně poradit ,jak postupovat dál.

Kde získat prohlášení vlastníka k budově

Jeden klasik zde již dávno napsal,že částečné prohlášení vlastníka,by měl mít ve svém vlastnictví,každý vlastník jednotky.Tento dokument v prostém provedení Vám na požádání připraví a vydá váš příslušný katastrální úřad cca.20 kč. za jednu prostou (úředně neověřenou) stránku.Vyžádejte si vše, co se týká označení budovy,vymezení jednotek v domě,stanovení spoluvlastnických podílů jednotek,označení pozemku, určení společných částí budovy,práv a závazků týkajících se budovy a pozemku,pravidel pro správu společných částí domu a pozemku,pravidel pro přispívání spoluvlastníků domu na výdaje spojené se správou domu a pozemku,údržbou a opravami společných části domu a vaší konkrétní jednotky,kterou vlastníte.

Přeji hezký den.JaVa

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.