Vložil TN. (bez ověření), 15. Listopad 2018 - 14:34

Nevím, jaké dokumenty by měl pracovník správce přijímat od nového vlastníka. Nabyvatel pouze oznamuje nabytí jednotky a k tomu sděluje svoje jméno, adresu, počet osob. Údaje nemusí nijak dokládat. Četnou praxi blbů z SBD, kteří vyžadují originály kupních smluv (které pak kopírují a archivují), originál výpisu z katastru nemovitostí, vyplněné formuláře na hlavičkovém papíru SBD, je nutno odmítnout. Předpokládám, že profesionální správce má přístup do katastru nemovitostí. Patrně nabyvatel rovněž sdělí telefon, email a číslo bankovního účtu. Jediný dokument, který bych ukázal, je předávací prokol se zapsanými stavy vody, pracovníkovi správce ale stačí stavy měřičů jen poznamenat do softwaru, nepotřebuje kopie. Všechny tyto údaje však SVJ zpracovává na základě zákonného zmocnění, popř. na základě oprávněných zájmů. Skutečnost, že fakticky údaje přijme pracovník tzv. operativního správce na tom nic nemění. Operativní správce mám mít s SVJ uzavřenu smlouvu o zpracování osobních údajů a zaměstnanci této firmy mají příp. projít školením, jak údaje zabezpečí správcovská firma je už na ní.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.