Vložil janica, 21. Říjen 2018 - 20:26

Co si chcete předat od starého výboru? Jaké má dokumenty k dispozici? Pravděpodobně snad jen zápisy ze schůzí výboru a shromáždění, seznamy vlastníků. Píšete, že vše ostatní zajišťuje správce. Pokud budete kontrolovat účetní doklady, tak se správce může cukat, protože účetní doklady musí být originál a nebude je chtít dát z ruky mimo jejich pracoviště, aby se mu neztratily. Záleží ale na tom, jaká je smlouva o archivaci dokumentů. Zřízení inventarizační komise, to je fakt hloupost. Bývalý výbor vám předá dokumenty, které budou na seznamu s podpisem, datem a místem předání. Přebírají to většinou 2 ze 3-členného výboru. Stejně je to i u správce.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.