Vložil Pavel II (bez ověření), 3. Srpen 2018 - 18:20

a fakturačního vodoměru provedeny v jeden den a to i ten minulý odečet, pak by se vyplatilo u vodárny reklamovat i za cenu, že zaplatíte neoprávněnou reklamaci. Dále je možné, že na počátku nového účetního období byl fakturační vodoměr vyměněn a nový měří přesněji. Ovšem 30 % rozdíl ukazuje na jiný problém, asi šlendrián v odečtu. Podružné vodoměry mají chybu od 3 do 15% a rozhodně se rapidně během 5 let od cejchu nezvýší. Může se také jednat o neoprávněný neměřený odběr. Rozhodně bych to u výboru (ne správce) reklamoval a požadoval informace např. přehled spotřeb všech bytů za posledních třeba 10 let a roční fakturované spotřeby. Z toho lze vypočítat chybu každý rok. K tomu je třeba znát datum výměn fakturačních i podružných vodoměrů, které také lecos objasňují.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.