Vložil Misme, 27. Červen 2018 - 13:02

Podle mého právně laického názoru spatřujete problém na správném místě, tj. v podpisu klienta, který není vaší organizací oprávněn k dané činnosti (tj. i kdyby číst uměl, k podepisování jakýchkoliv dokladů za vaší stranu není oprávněn). To, že neumí číst, je spíše pozitivní argument pro vaši stranu sporu. Tím je zapotřebí argumentovat ve vašem sporu s dodavatelem (s tím, s kým máte smlouvu na dodávku TUV, v ní by mohla/měla být i specifikace oprávněných osob, které mají podpisové oprávnění). Ohledně reklamace poradím opět nahlédnout do smlouvy, případně dokladu, na základě kterého máte platit. To, že jste možná prošvihli reklamační dobu ještě neznamená, že nemůžete vést spor, při nenalezení dohody i soudní spor. Víc mě momentálně nenapadá.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.