Reklamace vyúčtování TUV

Vložil technik organizace (bez ověření), 27. Červen 2018 - 8:10 ::

Dobrý den, jsme příspěvková organizace, která poskytuje Chráněné bydlení pro lidi s mentálním postižením. Byty máme pronajaté od města, vyúčtování TUV a dalších služeb provádí firma Domos na základě podkladů, které jim poskytuje dodavatel TUV. V posledním vyúčtování nám byl vyměřen doplatek více jak 25 tisíc kč a vykázána spotřeba cca 168 m3 TUV. U Domosu jsme vyúčtování reklamovali, ale neúspěšně. Podle vyjádření dodavatele TUV byl vadný radiomodul bytového vodoměru, který byl odečítán v minulých obdobích dálkově a odesílal nižší údaje o spotřebě než ve skutečnosti. Při výměně vodoměrů koncem roku byl zjištěn skutečný stav a proto nám byla částka za dodávku TUV doúčtována. Problém vidíme v tom, že protokol o výměně a stavu na starém vodoměru podepsal klient našeho zařízení, který ani neumí číst. Máme ještě možnost reklamace? Starý vodoměr je již údajně zlikvidován.

Děkujeme za odpověď.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.