Vložil TN. (bez ověření), 27. Duben 2018 - 14:48

Jsem ve výboru domu o 250 bytech, byl jsem ve výboru s 500 byty. Nedovedu si představit, že bych ručně kontroloval insolvenční rejstřík a katastr nemovitostí, byť jen v případě dlužících vlastníků, popř. bývalých odstěhovavších vlastníků, kteří dluží. Jsou regiony (Ústecký kraj, Karlovarský kraj, chudé okresy na východě Moravy), kde máte 1/4 dlužníků, města jako Sokolov, Litvínov jsou známá SVJ v konkursu, někde dluží přes 1/2 vlastníků. Připouštím, že jde o extrémy a na základě 30–50 extrémně zadlužených SVJ z celkových 60.000 v republice nelze činit závěry. Nicméně bez automatizovaného hlídání insolvencí, exekucí a převodů bytů bych se cítil značně nekomfortně. Přihlášku do insolvence musím podat do 30 dnů a pokud vlastník řádně a včas platí a jednou jedinkrát nezaplatí a já zrovna tuto zálohu nepřihlásím do insolvence, nesu odpovědnost a musím to zacvakat z vlastní kapsy. Často zde na portálu opakujete, že jste praktik. Máte tedy pro mě jiné praktické řešení, než automatizované sledování?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.