Vložil Misme, 20. Duben 2018 - 11:29

Barboro, spotřeby se odečítají na patě domu a následně se tyto odečty rozúčtovávají podle poměrových „měřidel“ daného domu. Jeví se mi proto jako nesmysl, aby reklamace jednoho odběratele v domě byla schopna dodatečně navýšit výši odečtu na patě domu, která se samozřejmě následně promítne do výše ceny. Z toho mi vyplývá, že buďto v tom vašem příběhu figuruje ještě nějaká další okolnost nebo jde o nesmysl. Trvala bych na přesném doložení veškerých podkladů a případně dalších okolností a srozumitelné vysvětlení družstvem. Vy nemáte předpokládat (o vyřízení jaké reklamace za jaký rok jde), vy musíte vědět – to je vaše právo ze zákona č. 67/2013 Sb. a družstvo má povinnost danou tímž zákonem vám věc řádně doložit.

Pokud jde o vypořádání reklamace, ta se vypořádává opravným vyúčtováním k roku, jehož se reklamace týká. Takto právě proto, aby bylo zcela srozumitelné, kde došlo k chybě a jak byla napravena a aby i toto opravné vyúčtování bylo možno zkontrolovat a případně opět reklamovat.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.