Vložil Jan77 (bez ověření), 19. Duben 2018 - 16:58

Vyúčtování za rok 2016 se provádí cca v dubnu 2017, a je tedy bezpředmětné ho řešit v dubnu 2018.

Obvyklý postup vyúčtování je takový, že poté, co se vyúčtování rozešle/předloží, začne běžet lhůta k reklamaci. Pakliže je reklamace podána a uznána, zhotoví se vyúčtování nové. Porovnáním by mělo být alespoň trochu zřejmé, kde nastal rozdíl.

Paragrafy, které vás budou zajímat, jsou § 7 a 8 Zákona o službách https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2013-67

Zbytku bohužel nerozumím, resp. neuvádíte podstatu problému, pouze dopady.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.