Vložil Pavel, 27. Únor 2018 - 17:46

berajvi,

1)nevím, co je obsahem „checklistu“ a tak se k tomu nevyjadřuji

2)ano, měla by být nějaká směrnice. V ní by byl seznam OÚ, na základě čeho se zpracovávají, kdy se budou likvidovat atd.. Dále by tam byly informace podle např. čl. 13, 14, 17 možná i 30.

3)souhlasy členů SVJ asi nebudou většinou potřeba. Dovolím si poznámku: Souhlas je až na posledním místě.

OÚ se má zpracovávat na základě zákona, pro účely oprávněných zájmů příslušného správce a na základě smlouvy. Jenom když není zbytí, tak na základě souhlasu subjektu údajů viz čl. 6

Pokud jde o údaje o členovi SVJ, tak jsem zatím napočítal 10 OÚ a k žádnému nepotřebuji souhlas.

Pokud jde o údaje o nájemníkovi člena SVJ tak jsem zatím napočítal 5 OÚ a k žádnému nepotřebuji souhlas.

Pokud jde o zaměstnance, včetně člena orgánu, tak jsem zatím napočítal 40 OÚ a k žádnému nepotřebuji souhlas.

Závěrem, zatím jsem nenašel OÚ, který potřebuji jako člen výboru a který by vyžadoval souhlas subjektu údajů

4)zpracovatelské smlouvě s externím správcem, s externí účetní a externím odečítačem spotřeby se asi nevyhnete

5)četl jsem, ža bych dodavatele fyzickou osobu měl informovat, že zpracovávám jeho údaje. Zde bych nespěchal. Výhledově to bude ošetřovat asi nějaká klauzule ve smlouvě, ale pro začátek si to klidně nechám ÚOOÚ vytknout. Za to mi pokutu těch 20 mil. EUR nedají. :-))

Hezký den!

Pavel

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.