Vložil berajvi, 27. Únor 2018 - 10:24

Dobrý den, přečetla jsem si aspoň nějaké části z nařízení – GDPR, ale asi nebudu jediná, kdo se v tom ztrácí. Lze tedy poradit předsedům malých SVJ,co by tedy konkrétně měli zpracovat, aby aspoň ukázali snahu tomuto nařízení vyhovět? Stačí např. zpracovat jako vnitřní směrnici „checklist“ a nechat si podepsat vlastníky, že souhlasí se zpracováním osobních údajů? Že s externím účetním uzavřu zpracovatelskou smlouvu, to chápu, ale jak se ošetří např. faktura za vykonanou práci s dodavatelem z mého pohledu, kdy já s ní budu pracovat? Děkuji za konkrétní rady. B.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.