Vložil TN. (bez ověření), 21. Únor 2018 - 15:03

U nás se řešil procesně obdobný spor. Vlastník nesouhlasil s vyúčtováním, ale nebyl schopen konkretizovat, co mu vadí (já mu poslal emailem všechny prvotní faktury, takže podklady měl). Vadila mu jen vysoká spotřeba vody, protože měl nedoplatek 8000 Kč. Po dvou měsících nesmyslných výměn emailů jsem ho poslal do háje.

On si podal žalobu znějící na „správné vyřízení reklamace“, ale žalobu podal na SBD........ On si myslel, že žalobu musí podat na SBD. SBD totiž do r. 2014 bylo pověřeným vlastníkem, teprve r. 2014 jsme volili výbor a vyúčtování bylo za r. 2014. V daném případě ho soudkyně sama upozornila, že si má podat žalobu na SVJ, nikoli na SBD. Advokát SBD se jen smál, protože si naúčtoval 3 úkony za nulovou práci (vyjádření o 1 odstavci, jedno zaběhnutí na soud a přátelský pokec se soudkyní).

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.