Vložil Čmuchal (bez ověření), 18. Listopad 2017 - 22:02

Doporučuji jednotlivé nároky a komunikaci o nich striktně oddělovat.

Doporučuji se v komunikaci omezit na holé věty a jízlivosti ponechat „ve skříni“.

Doporučuji taktéž: ujasnit i zda platíte zálohově příspěvek
nebo hradíte zálohy na správu. Budete se divit, ale je v tom kruciální rozdíl.

Uvedl jste že „i přes reklamaci je vyúčtování vadné“, ale ne jak se SVJ k reklamaci postavilo. Odpovědělo Vám do 5-ho měsíce nebo ne? Předpokládejme, že neodpovědělo, že listina obsahuje „číselnatou změť“, že SVJ nadále nereaguje, že jste prokazatelně a včas požádal veškeré podklady (u nás tento požadavek vyžadovaný důsledně, vedl k pádu předposraného výboru a jeho nahrazení cizáckým „svalovcem“. Nicméně se nebojíme, a čekáme kdy a jak moc si i tento přiblb natluče hubu, abychom se pak mohli smát tupcům, kteří svalovce do výboru instalovali.).

Nyní je listopad, tedy vyzvěte samostatně k vrácení záloh jak za služby tak za správu. Můžete je upozornit též, že nárok SVJ na řádně předepsanou zálohu za správu počnete po marném uplynutí lhůty (dejme tomu 7-dní) pro vrácení záloh vyzvaných k vrácení, máte nevrácené zálohy za rok 2016 za obecnou zálohu ze které budete nadále hradit další zálohy. A samozřejmě tyto „virtuální“ platby úplně nahradí ty dosavadní fyzické.

U záloh za služby můžete navíc předběžně vyčíslit pokutu za (1) nevyřešení reklamace (2) nedodání podkladů.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.