Vložil Jura (bez ověření), 15. Červenec 2017 - 8:33

Díky René za moudra. Jak byste vyřešil následující dva problémy s tímto vláknem související:

  1. Poskytovatel služeb většinou stanoví zálohy na služby tak vysoké, že žádný nedoplatek příjemci služeb nevznikne. Takže se nemůže bránit tím, že nedoplatek nezaplatí a vyúčtování je vadné dál. To je ten lepší případ.
  2. Vyúčtování je vadné a poskytovatel služeb na reklamaci příjemce písemně reaguje snůškou výmluv a blbostí s tím, že reklamaci považuje za vyřízenou a vrátí nějaký jím spočítaný přeplatek.Tak jak dál René?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.