Vložil Tomba81, 24. Květen 2009 - 19:00

Dobrý den/večer,
v minulých týdnech jsem úspěšně absolvoval změnu členů výboru v obchodním rejstříku. Tato změna obnáší několik dokumentů, nemusí být přítomen ani pravník a ani notář při změně ani při schůzi (dle Stanov daného společenství.
Dokumenty:

  1. vyplněný formulář z portálu „Justice“, s ověřeným podpisem (stačí pouze podpis nového předsedy výboru), ve formuláři se vyplňují a zasílají pouze listy, kterých se změna týká
  2. originál nebo ověřená kopie prezenční listiny ze schůze, na které jste o změně usnesli
  3. originál nebo ověřená kopie „hlasovacího lístku“ o změně členů
  4. originál nebo ověřená kopie dokumentu o odstoupení původních členů
  5. originál nebo ověřená kopie zápisu ze schůze
  6. podpisové vzory nových členů
  7. pokud jde o změnu, kvůli prodeji jednotky, vyžaduje úředník první a poslední stranu ze smlouvy o prodeji jednotky,kde je uvedeno datum zapsaní do katastru


Všechny dokumenty stačí vyhotovit pouze jednou
Za celou tuto „srandu“, pokud si ji vyřídíte vlastními silami, zaplatíte max. 500 Kč, a to jsem přehnal,jen když budete potřebovat listiny z katastru, protože kopie jedné stránky stojí 50 Kč.
Na rejstříkovém soudu Vám ale rádi zodpoví všechny otázky, alespoň já mám takové zkušenosti.
Tomáš Balcar
PS: v případě dotazů můžete zavolat v odpoledních hodinách.
mobil: 790 203 589)

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.