Vložil § (bez ověření), 20. Květen 2015 - 13:39
  1. pokud jste zálohu zaplatila v předepsané výši, musí se skutečně zaplacená záloha objevit ve vyúčtování, nemůže být ponížena. Pokud byla, je to chyba a je potřeba vyúčtování reklamovat. Mohlo se to stát, dejme tomu, nedopatřením?!
  2. správce nemůže přesouvat přeplatek za služby do jakéhosi fondu oprav ani nikam jinam. Přeplatek musí vrátit tomu, komu vzniknul, tedy vlastníkovu bytu. Komu vlastník bytu pak přeplatek přepošle je jenom jeho záležitost.
  3. Nečekejte na odpověď, ihned reklamujte písemně, nejlépe s dodejkou. Pokud jste společenství, tak reklamaci adresujte společenství, ne správci, ani ne předsedkyni.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.