Vložil X (bez ověření), 13. Květen 2015 - 21:19

Když včera, tj. 12. května, tak pokuta činí 1.200 Kč. Také jsem dostal vyúčtování se zpožděním, tak jsem to již výboru oznámil. Teď již vyúčtování máte, tak pište reklamaci, lhůtu pro podání máte na vyúčtování. Myslím, že ta pokuta má přimět poskytovatele služeb vůbec nějaké vyúčtování včas předat, aby bylo případně co reklamovat. Další postup závisí na tom, zda a jak poskytovatel reklamaci vyřeší. Možností je mnoho. Například reklamaci uzná a vyúčtování neprodleně opraví k vaší spokojenosti. Tím bude věc vyřízena. Tomu ale příliš nevěříte, že?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.