Vložil Misme, 21. Září 2014 - 12:30

Univerzální rada, která povede k úspěchu, neexistuje. Doporučila bych vám sepsat stížnost, kde zmíníte to, co jste uvedl v této diskusi, tzn. že výbor dosud nereagoval na žádnou z reklamací a dále pak to, co zde kritizujete (asi jste to napsal do reklamací, ale neškodí to zopakovat, třeba skončily v koši). Písemnost proti potvrzení o převzetí předejte výboru, pokud převzetí odmítne, zašlete doporučeně s dodejkou na adresu SVJ. Doporučuji vám též nahlédnout do zákona 67/2013 Sb., za každý den prodlení s řešením reklamace (zákonná lhůta k vyřízení reklamace je zde stanovena na 30 dnů) můžete od letoška požadovat pokutu 100 Kč. Dále si pak projděte zdejší témata (např. na http://www.portalsvj.cz/…de/reklamace) – osobně se domnívám, že pokud je vyúčtování prováděno tak, jak píšete, jedná se o postup „mimo právní rámec ČR“ (náležitosti vyúčtování najdete ve vyhlášce 372/2001 Sb.). Pokud nedosáhnete nápravy, pak jsou dvě možnosti – se situací se smíříte nebo podáte žalobu k soudu.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.