Vložil lake, 21. Leden 2014 - 6:08

Vyzkoušený a fungující postup je namontovat si za fakturační vodoměr vlastní (druhý) vodoměr shodné třídy přesnosti.

Každý měsíc je možno pohodlně zkontrolovat, zda si náměry obou vodoměrů odpovídají. Jakmile je zjištěn větší rozdíl mezi měřidly, je to důvod ke zvýšené ostražitosti a kontrole vývoje spotřeby domu. Pak by se nemohlo stát, že teprve z ročního vyúčtování se zjistí nějaké nemilé překvapení.

Po provedené zkoušce reklamovaného fakturačního vodoměru vyjde dodavatel vody ze zjištěné průměrné odchylky. Tu poníží o dvojnásobek pásma přípustné odchylky nového vodoměru. Rozdíl proplatí, ovšem pouze za to odečítací období, ve kterém bylo reklamováno. Pokud se odečítá a fakturuje měsíčně, vrací se částka za reklamované období. To jest za poslední měsíc.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.