Vložil Karel Pazdera, 26. Listopad 2013 - 10:58

Dle mého názoru by měl být ČMI garantem správnosti měření a ne jen konstatovat, že chyba je obvyklá, nač tedy jsou u vodoměrů prováděna ověřování…když pak ten kdo má garantovat správnost měření konstatuje, že vysoké chyby jsou běžné…není to jen vytahování peněz z kapes zákazníků..

ČMI zůstává klidný, prohlašuje, že je to obvyklé…jaké má zákazník, v tomu případě nájemník, či vlastník možnosti domoci se svých práv…v podstatě žádné. Jen se dívat jak se někdo (VAK) neoprávněně obohacuje, tuším, že stanovená měřidla jsou ta, na jejichž základě se něco prodává…, či slouží k účtování. My jsme vyřešili problém na straně bytů, nyní chceme řešit problém na straně dodavatele a narážíme na překážky. Pochopitelně nechceme vodoměr demontovat a někam poslat…chceme kontrolu provést na místě…to však budeme muset vybudovat na straně za patním vodoměrem přípojné potrubí pro etalon ČMI

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.