Vložil Dotaz (bez ověření), 29. Září 2013 - 10:19

můj názor je že email NENÍ nadstandard. Za nadstandard lze považovat řešení nákladovější – za něj považuji „vhazování do schránek“. Email i zveřejnění „na úřední desku“ by si měly přinejmenším rovny.

Stačí se inspirovat principy pro které státní správa zavedla datové schránky a „pozřít“ jejich postoje s jakým k nim přistupují (elektronická komunikace přes dat.schr. je primární)

Stačí se inspirovat přístupem Telefoniky – za doručení papírové faktury platíte 10 Kč. Pokud se spokojíte s čumkou na jejich WEB kde ji máte v PDF – je to prozatím „zdarma“ (i když zdarma není v životě NIC, že)

Za doručení emailem lze považovat i notifikaci o přečtení. Alespoň to tak bere většina ouřadů.

Za doručení lze považovat i na zabezpečeném, personalizovaném WEBu otevření privátní složky vlastníka s uvedenými materiály. Nakonec má výbor vlastníkům sdělit kde s materiály mohou seznámit, k čemuž by tato forma byla ideální a nejméně nákladová

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.