Vložil milos1, 20. Únor 2015 - 14:21

na schůzi svj se řešily úklidy společných částí v domě,které jsme do této doby prováděli dle rozpisu na jednotlivé vlastníky.Padl tam návrh na využití úklidové firmy,která by zajišťovala tyto úklidy za vlastníky za částku 48.-kč,tento návrh padl z těch důvodů že jsou u nás vlastńíci, kterým je více jak 80 let a tudíž tyto úklidy nezvládají.Členům schůze se toto nepozdávalo a tak z tohoto sešlo a že prý se to nějak uklidí.Dnes jsem byl překvapen,že je vyvěšen rozpis úklidů společných prostor a samozřejmě starší osoby byli vyřazeny a úklidy jsou přerozděleny na zbývající vlastníky což se mi tedy nelíbí a hned jsem to písemně dal najevo předsedovi i s řešením aby zajistil úklidovou firmu. Odpověď jsem zatím nedostal.Je tot správné řešení? Děkuji za odpověď.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.