Vložil Laďa Brustmnann (bez ověření), 1. Únor 2016 - 23:51

Vím, že někde může být problém s úklidem společných prostor. Doporučuji: na shromáždění vlastníků si odsouhlasit (hlasováním) způsob a četnost provádění úklidu. Pokud bude výboru uložena povinnost zajistit úklid všech společných prostor:

1)firmou či ochotným vlastníkem / nájemníkem za úplatu, výbor se o to postará. (Problém může nastat v menších městečkách, kde je třeba jen jedna úklidová firma a ta si klade podmínku např. uzamykatelnou místnost či skříň pro uložení čistících potřeb a přístup k teplé vodě.)

2)svépomocí, pak výbor zhotoví rozpis a vyvěsí. Pokud někdo z vlastníků toto provádět z jakéhokoli důvodu nemůže, postará se sám o človíčka, který to za něj třeba za úplatu provede.

Tento bod k jednání na shromáždění doporučuji uvést již v pozvánce na shromáždění a výsledek hlasování je závazný pro všechny vlastníky. Nájemníci uklízí, pokud jim to v nájemní smlouvě stanoví pronajímatel / vlastník, protože při svépomocném úklidu odpovídá vlastník za jeho provedení.

V našem svj toto máme ošetřeno přímo ve stanovách a není žádný problém.

Zdraví LB

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.