Vložil adray, 29. Prosinec 2012 - 21:43

Děkuji za Vaši odpověď na otázku, která vzhledem k Vašemu tónu buď byla hloupá nebo špatně pochopená. Za oboje se omlouvám. Nicméně na schůzi SVJ po mém nastěhování bylo řečeno, že mám o zálohách jednat s najatým správcem (právnická firma). Ten mi předložil rozpis záloh za Topení, Vodné a stočné, Odpady, Elektřinu, Služby, Fond oprav a Správu nemovitostí. Platím na jeho účet stejně jako ostatní.

Z Vaší odpovědi mi vyplývá, že buď developer, který stále vlastní většinu bytů nemusí položky Fond oprav a Služby platit z nějakého důvodu, který mi uniká, nebo nemusím platit ani já.

Předpokládám ale, že jen nepoužil správné pojmy podle zákona nebo jak je obvyklé, za což se omlouvám.

Děkuju za objasnění Jaroslav Tomeček

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.