Vložil Krobot (bez ověření), 20. Říjen 2012 - 16:50

trvá tři měsíce nepočítaje měsíc ve kterém dáváte výpověď. Pokud v té době prověří pracovník RWE funkčnost plynoměru nastane Vámi naznačovaný problém. Štěstí přeje připraveným. Když nahlásím jako solidní zákazník poruchu plynoměru s tím, že právě jsem se vrátil z ročního pobytu u tety v Dobříši mohu oprávněně požadovat aby odběr byl účtován jen za dobu, kdy byl využíván a to nejlépe mimo topnou sezonu. Problém totiž je i v tom, že mohu sice uzavřít tzv. sdruženou smlouvu s jiným obchodníkem, ale distributor, který mimo jiné vlastní i plynoměr je stále RWE. Od zjištění vadného plynoměru neutečete. Je tedy třeba mít vhodné argumenty pro dohodu o uznání délky doby odběru. Tzv. sankčí výpočet podle počtu spotřebičů a směrných čísel se použije pouze při tzv. neoprávněném odběru (zásah do měřidla nebo odběr bez něho). Zde je možná dohoda (chyba není na Vaší straně), jen je třeba postupovat věrohodně a chytře.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.