Vložil lake, 3. Září 2012 - 13:45

Konečný spotřebitel služeb „dodávka teplé vody“ a „vytápění“ musí být seznámen s vyúčtováním do čtyř měsíců po ukončení zúčtovacího období a tímto okamžikem počíná běžet reklamační lhůta. Reklamace (a reklamace reklamací) by měly být vyřízeny do sedmi případně osmi měsíců od ukončení zúčtovacího období, neboť uplynutím této lhůty nastává povinnost vypořádat zálohy. Viz vyhláška č. 372/2001 Sb.

Není-li řádné vyúčtování vlastníkovi předáno do osmi měsíců, je povinností SVJ na jeho výzvu vrátit zálohy, neboť marným uplynutím lhůty 7(8) měsíců odpadl důvod pro který mohlo společenství zálohy za uplynulé období zadržovat.

Při nevypořádání záloh je vlastník jednotky oprávněn provést vzájemné započtení, popřípadě vymáhat úrok z prodlení u nevrácených a nezapočtených částek.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.