Vložil Antony (bez ověření), 26. Červen 2014 - 16:04

Paní Malátná, každý řádný obchodník by se spojil se zákazníkem a zkusil by to vyřešit. Každopádně by mu nepsal, že jeho jedinou chybou bylo, že nepočítal s „tupými zákazníky“, kteří nejsou schopni správně opsat variabilní symbol do netbankingu. Vy si to níže uvedené základní školení komunikace střihněte společně s panem Machem. Ale když jsme zatím na tom upřímném levelu, tak když firma nepošle fakturu domluveným způsobem, tak je to určitě chyba systému a ne chyba namachrované pipky z účtárny. ;-/

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.