Vložil Michaela Malátná (bez ověření), 17. Duben 2014 - 8:15

Vážený pane Hálečku, ráda bych doplnila a tím ukončila Vaše stěžování. Nejpodstatnější část komunikace není ta, kterou jste uveřejnil, ale ta, kterou jste vytečkoval. Shrnutí celé věci je následující. Obdržel jste vyúčtování, které jste neuhradil. Po upomínce jste uhradil jinou než předepsanou částku s neexistujícími identifikačními symboly. Takovouto platbu by vrátil každý řádný obchodník. Společnost HALIMEDES, a.s. tedy tím, že Vám vypověděla smlouvu postupovala zcela v souladu s VOP. Takže jediné pochybení společnosti spatřuji v tom, že do dnešního dne nepočítala s možností, že byť i průměrný zákazník není schopen řádně opsat identifikační údaje z faktury do platebního přikazu.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.