Vložil paffko, 24. Září 2018 - 9:44

Dobrý den, v názoru na domovní otvírač v mé bytové jednotce se neshodneme, informace mám jiné. Co se týče nefunkčnosti domovního otvírače, není zcela přesné, že přestal fungovat až po této opravě. Nicméně tato oprava z otvírače v bytě udělala zcela nekompatibilní zařízení.

Když zrekapituluji můj příspěvek výše:

  • dva roky zvonky nefungovaly
  • zčistajasna se uprostřed léta rozhodl Výbor o opravě
  • s opravou souvisela změna typu domovního otvírače
  • během této opravy jsem nebyl doma
  • vlastníci bez jakékoli šance se vyjádřit dostali mimo jiné „nařízeno“, jaký domovní otvírač zakoupit od výboru, za dvojnásobnou cenu, se kterou nesouhlasím
  • Výbor požaduje od těch, kteří se „nepřizpůsobili časově“, uhradit vysokou částku za „individuální výjezd firmy“ pro výměnu domovního otvírače (neopodstatněný požadavek – žádný hromadný termín nebyl dohodnut, firma individuálně instalovala).
  • Výbor má snahu přesunout mou komunikaci přímo na firmu, aby nemusel řešit (nepříjemného vlastníka

Přijde Vám postup Výboru korektní?

Instalovat sám domovní otvírač nechci, nechci dávat záminku Výboru, že jsem zasáhl do zvonkového systému (i když přes odbornou firmu by neměl být problém). Nechci jít ani cestou něco uhradit, a následně to po Výboru / SVJ vymáhat.

Jaký postup byste zvolil/a na základě mého upřesnění?

S pozdravem paffko

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.