Vložil lake, 17. Květen 2012 - 12:26

Píšete, že odečítající osoba písemně potvrdila skutečný stav vodoměru. Pak je naprosto nesmyslný Váš požadavek, aby se provedl nějaký další odečet. Co si od toho vlastně slibujete? K čemu by měl sloužit odečet, uskutečněný jindy než odečet fakturačního vodoměru?

Vyčkejte na vyřízení Vaší reklamace. Pokud jste ale nesprávný odečet potvrdila svým podpisem na odečítacím protokolu, pak tento stav byl oprávněně východiskem pro rozúčtování. Může Vám reklamace být uznána s tou podmínkou, že uhradíte veškeré náklady s tím spojené – zaplatíte celé nové vyúčtování. Může po Vás být požadováno, abyste k tomuto účelu složila zálohu předem.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.